פיתוחים | מתקן הקטילה הוותיק והיעיל לקטילת זבוב הזית

פרוטקט לוח אקטיבי (חדש)

צורה, צבע, מזון
אפשרות נוספת המייעלת את קטילת הזבוב הינה לוח אקטיבי בצבע לבן או צהוב המכיל בתוכו חומר רעל מגע המשוחרר ממיקרו קפסולות בשחרור מבוקר לאורך זמן. כשהזבוב נוחת על הלוח הצהוב הוא בא במגע עם הרעל ומת.

הלוח מגיע בצבעים שונים למטרות שונות:
צהוב למשיכת חרקים, לבן למניעת משיכת אויבים טבעיים, כחול למשיכת תריפסים

פרוטקט 06

צורה, צבע, מזון מתקן משיכה וקטילה המיועד לזבובי הפירות. מבוסס על משיכה הנובעת מצבע וצורת המתקן וכן מפתיון חלבוני משולב בחומר קטילה הנמצאים כתערובת נוזלית במיכל הכדורי. פרוטקט הינו מיכל רב פעמי ויעיל למשך עונה שלמה. בסוף העונה נשאר הלוח הצהוב על העץ והמיכל הכדורי מוחלף בחדש.

פרוטקט 06

פרוטקט דבק

צורה, צבע, מזון אפשרות נוספת המחזקת את קטילת הזבוב הינה כיסוי פני המתקן מלפנים ומאחור בדבק. זבובים הנוחתים על המשטח הצהוב או על המיכל הכדורי האדום נדבקים ומתים. הדבק מסופק כספריי נוח ומהיר ליישום.

פרוטקט דבק

פרוטקט דבק פרומון

צורה, צבע, מזון, פרומון אפשרות נוספת המחזקת את משיכת הזבוב וקטילתו. נעיצת נדיפית המכילה פרומון במקום הייעודי לכך בתחתית הלוח הצהוב וכיסוי פני המתקן מלפנים ומאחור בדבק. כך בנוסף למשיכת החומר החלבוני שבתוך המיכל הכדורי יש גם את משיכת הפרומון. ובנוסף לחומר הקטילה שבתוך המיכל הכדורי יש גם דבק. ביישום זה, משיכה וקטילת הזבוב מאוד יעילים. מומלץ לבוסתנים וחלקות קטנות.

פרוטקט דבק פרומון